Pentru orice intrebare, completare, critica sau aprobare,
....................... C O M E N T A T I va rog!
.........................

miercuri, 12 august 2009

Dulce, sarat, picant,

Acrisor sau aromat... imi place sa le incerc pe toate!

Cel mai mult iubesc sa experimentez in bucatarie! De obicei ma chinui sa fac chestii pe care le-am gustat in diverse locuri dar n-am reusit sa obtin reteta. Asa ca ma inarmez cu ingredientele pe care le-am vazut si le-am simtit in mancarea respectiva si incerc tot felul de combinatii, pana-mi iese papica sau macar ceva cat de cat asemanator cu ce mi-a placut mie.

De exemplu, cel mai mult am experimentat la o mancare chinezeasca.

Ma duc eu acum ceva (mai mult) timp la un restaurant chinezesc iar chelnerul imi recomanda Pui cu aroma de peste. Buuun rau!! Mi-a placut la nebunie asa ca am cerut reteta dar... n-am primit-o (cica secretul bucatarului)... ma rog. Asa ca am dat pe net si am gasit cateva dar niciuna din ele nu iesea ca la restaurantul ala. Asa ca am inceput sa fac de capul meu si dupa muuulte incercari (mai mult sau mai putin esuate) am REUSIT!!! Delicios!

Din pacate, dupa ce am nimerit-o, am pregatit-o foarte des iar lumea de prin jurul meu s-a cam saturat sa gatesc la cateva zile acelasi lucru.

Asa ca voi publicata reteta Pui cu aroma de peste - reteta proprie! pe blog, dar alta data pentru ca vreau sa pun si poze si toate cele :)

Asadar urmariti Retete Cochete! See ya!

1 Comentarii - Click aici si comenteaza si tu!:

Anonim spunea...

Va rugam frumos, postati reteta pentru pui cu aroma de peste!!!!

Trimiteți un comentariu

Pentru intrebari, completari, critici sau aprobari, COMENTATI va rog!

Blog Widget by LinkWithin